Italien

publicerat i Allmänt;
Nu ligger jag i soffan helt utmattad. Har påbörjat flyttstädning av ett hus i Korsta. Klockan nio imorse cyklade jag till affären och sedan till mamma för att låna bilen. Jag körde på från halv elva till fyra utan vila (åt en snabb lunch stående). Jag har fått mig ett ordentligt träningspass idag, tummen upp för det. Ska fortsätta med städningen nästa helg :)
Igår kom Bettan och hälsade på, vi har inte umgåtts på över ett år så det var på tiden. Vi hade jättetrevligt. Vi lirade gitarr, surrade, åt gott och såg på film. 
I måndags fick jag Linas Matkasse, det var en jädrans massa mat. Det var roligt att prova på men kommer nog inte beställa fler kassar.
Eftersom det inte blev Italien detta år kommer jag satsa på en resa dit nästa sommar. Ser verkligen fram emot det. Får se vem man åker med men det är ett tag kvar så man hinner ordna resesällskap ;).
 
Ska snart ta mig upp från soffan för att fixa tvätten och ha lite spa sedan blir det tacos till middag. Det kommer bli en lugn kväll hemma. Jag önskar er alla en fortsatt trevlig söndag.
Ciao!

Kommentera inlägget här :