Skräckslagen

publicerat i Allmänt;

 

Förr förra helgen var det dags att inviga vinterjackan när vi brudar skulle besöka Trolska skogen för en spökkväll. Jag hämtade Tess och vi for till Kvissleby för att möta upp de andra för middag innan vi for mot Ljusdal. Det var riktigt jobbigt till en början. Kan säga att jag förstår varför gravida och folk med hjärtproblem inte får gå där. Jag ogillar skarpt barn i skräckfilmer och "slingan" i den kolsvarta skogen började med två spökbarn som kom fram till oss. Jag bara rös i hela kroppen  och tänkte för mig själv att jag säger till de andra att jag klarar inte det här. Men jag intalade mig själv att det är teatergrupp som spelar och barnen står här i början bara för att de inte ska stå själv långt in i skogen, haha. Vi alla skrämde nog upp varandra sedan hjälpte det inte att man hörde andra grupper som skrek långt in i skogen, vi förstod vad vi hade att vänta.
Vi alla överlevde och är stolta att vi klarade det ;).

Kommentera inlägget här :