Ut på middag + Semester

publicerat i Allmänt;
Då är är lillördag redan här och det innebär att helgen är snart här. Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Efter jobbet idag gick jag över till moster och fick bland annat höra när Vilma spelade piano, hon är jätteduktig. Hon skulle visa hennes rum också med hennes nya möbler. Det är inte ett litet flickrum längre, min lilla kusin är inte så liten längre <3. Förr, förra söndagen kom Vilma till mig och vi pratade, fikade och dansade för fullt. Sedan ringde Madde och hon och hennes döttrar Felicia och Ida kom till mig med jultidningar som jag beställde av dom. Det var livat här då med tjejerna. Madde hade inte varit hos mig och hon gillade lägenheten jättemycket, alltid lika roligt att höra det :).
 
Imorgon kommer jag jobba lite extra och sedan åka och hämta mormor för att sedan åka till Biteline inne i stan och äta middag med tjocka släkten. Kusin Martina fyller år imorgon och hon ville att alla skulle ses på en middag, kommer bli trevligt och gott :). 
 
På fredag har jag tagit ut en semesterdag. Det ska bli härligt och lyxa till det med att vara ledig en vanlig vardag. Har tänkt på några saker jag tänkte göra och en sak är att åka till Sidsjön på morgonen/förmiddagen. Mys. Har gjort en hel del så jag ser faktiskt fram emot en helg med inga måsten. Ibland vill man bara vara själv och det har alltid vara nåt känns det som men nu har man inga planer alls. 
 
Förra veckan hämtade vi granarna och i söndags fick jag in den och klädde den. Jag fick den finaste granen. Är så mysigt och är jättenöjd. Bilder kommer på granen och även på hela min jul.
 
Det var i lördags som jag, Bettan och Tina jobbade på deras mammas 60 årsfest. Det gick hur bra som helst och var jättetrevligt :). 
 
Jag och chefen är med i "Träningsjulkalendern" på Facebook och jag måste gå och göra dagens övning. Efter det blir det dusch och lite SPA. På gårdagens övning skulle man stå på händer eller på huvudet och jag tvekade till en början då man inte hade någon här för att assistera men det gick hur bra som helst. Har kvar skillsen i gymnastik, var duktig på det förut ;). Uppdaterar mer inom kort.
 

Kommentera inlägget här :