Julgranskulor, check!

publicerat i Allmänt;

 

Häromveckan var jag på jakt efter julgranskulor och hittade dessa fina. Jag och Jim ska till morfar någon dag nästa vecka och hämta hem alla granar. En gran till mig, en till mamma och Jim och en till Therese. Morfar var snäll att ge bort en gran till henne också så jag och Jim kommer ta en resa till Skönsberg med hennes gran :). Det blir vita och silvriga kulor men köpte även guldfärgade kottar också för att bryta av lite. Har också polkagriskäppar och annat smått och gott som kommer få klä årets gran. Kommer bli spännande, vet inte hur det kommer bli ;) 
 
Nu har jag precis krupit ner i sängen. Har flyttstädat lägenheten efter jobbet idag och är rätt slut. Men det är riktig bra "träning" så ska inte klaga. God natt!
Xoxo / Cindy

Kommentera inlägget här :