Vår jul i Hassela

publicerat i Allmänt;
 
Det har varit en jättemysig och helt underbar jul. Den 23e december for jag hem efter jobbet och sedan började jag och T packa in i bilen för att bege oss till Hassela. Har ni sett vilken fin syn vi kom till? Mamma och Jim hade gjort det otroligt mysigt och fint i förstugan, husvagnen och på deras nybyggda altan. Det är första säsongen dom bor i denna förstuga, de har stått på samma plats i alla andra år men nu bytte dom till en större förstuga. Jag och T fick faktiskt sova i mamma och Jims förra förstuga då de var snäll att låna ut till oss så vi fick vår eget "place".
På kvällen for jag, mamma och Madde till Hassela kyrka för julkonsert. Älskar att gå i kyrkan och lyssna på julmusik, akustiken är oslagbar i kyrkor.
Vi har hunnit med mycket dagarna i Hassela. Vi spelade NHL på Xbox, en av höjdpunkterna för mig (skratt). Vi har varit på Afterski uppe på hotellet, varit ute i friska luften, ätit underbar mat, umgåtts med folk, myst på med mera. Jag kan skriva hur mycket som helst om dagarna men orkar inte det.
T for hem på lördag för han skulle jobba men jag stannade kvar till dagen efter då han kom och hämtade mig.

Kommentera inlägget här :