"Onödig" shopping

publicerat i Allmänt;
Denna lediga och underbara dag började tidigt. Klockan 9 for jag till City Gross och storhandlade. Köpte mycket kött och grönt. Jag eftersträvar efter ett nyttigare 2016. Hitta tillbaka till den vardagen med god och nyttig mat helt enkelt.
Efter City Gross for jag till Birsta för att handla lite. Det är så att jag brukar aldrig, jag menar aldrig tappa bort eller slarva bort saker och ting men nu tappade jag väskan jag köpte i somras (den ovan) och i den hade jag mitt nya halsband som jag köpte på rean dagarna innan jul. Jag hoppades på att halsbandet+örhängena var på rea ännu och det var dom. Jag fick allting ovan för 199 kr och det var rabatt på över 200 kr. Me like! Menar ändå att det var "onödig" shopping eftersom jag hade detta om jag inte vore så klantig. Jag vet att jag tappade väskan mellan kontoret och bilen, alternativt mellan bilen och hemmet. Men ska inte klaga, bara väskan skulle ha kostat 167 kr.
Nu inväntar jag Therese och lilla Mimmi. Vi ska äta lunch och sedan ta en långpromenad i detta underbara väder, -17 grader, massa snö och solen lyser. Efter det blir det kaffe och mums mums som jag köpte idag :). Härlig dag!

Kommentera inlägget här :