Selånger marknad + Jag är antagen

publicerat i Allmänt;

Onsdag redan och snart helg, jag vet inte vart tiden tar vägen men en sak vet jag och det är att hösten kom fort i år. Det har inte varit värme den senaste tiden. De visar mycket regn på fredag och hoppas det inte stämmer eftersom jag, mamma och Jim tänkte gå på Selånger marknad på fredag kväll. Vi brukar gå tillsammans varje år. Förra året gick jag med T på fredagen och med mamma, Jim och Ida på lördagen men att gå på kvällen är så mysigt. Om vädret är bättre på lördagen går vi då istället, hörde att Ständut Blakk spelar där vid 22, inte dumt. Stämningen blir kanon när dom spelar :).

Igår efter jobbet, jobbade jag några timmar till. Blev inte mycket annat när man kom hem.
Idag efter jobbet for jag iväg en sväng och sedan köpte jag med mig en sallad från Spice hem, så gott! Jim kom över ett tag och hjälpte mig med balgen i tvättmaskinen. Vi drack kaffe och surrade :).

Rock'n'roll kvällen i fredags var grym. Häftigt att åka jänkare. Vet inte till hundra vad som är bäst, att åka jänkare eller åka mc. Svårt men det är två olika saker.

I lördags fick jag storfrämmande, Tessan och barnen kom och var här i flera, flera timmar. Jättemysigt. Leia sov i min säng och Emilia somnade i mitt knä <3 . Jag köpte ett varsitt gosedjur till prinsessorna och Tessan skickade en bild när Leia "tackade" för den. Bettan hörde av sig på eftermiddagen och ville ses. När Tessan for åkte jag in till stan och hämtade henne. Vi åt middag, surrade och såg på skräckfilm, trevlig lördag med andra ord.

Jag skrev för någon månad sedan att jag hade något spännande på gång. Nu kan jag meddela. Jag och Tessan ska börja bugga, vi båda har blivit antagen nu :). Om några veckor börjar vi, ser fram emot det. Så roligt att vi har något som vi kan göra tillsammans. När hon och barnen var hos mig lördags fick hon mejl att hon blivit antagen :).

Dagens goda middag

Kommentera inlägget här :