Rensat bort vänner på Facebook

publicerat i Allmänt;
Då har man rensat bland vännerna på Facebook igen. Till er som jag plockat bort, det är absolut inget personligt. Folk jag inte har kontakt med/någon relation med känner jag inte att jag behöver ha kvar. Det är skönt att gå igenom då och då. Har hellre färre vänner på Facebook med folk man kan ha kontakt med än bara för att ha folk. Många har garanterat x antal vänner som dom knappt ha en relation eller kontakt med eller knappt träffat men vill ha bara för att ha. Men så arbetar inte Cindy, inte det. Första åren med Facebook hade jag över 600 vänner om inte ännu fler och blev vän med folk man träffat en gång typ men det var över 10 år sedan men då var det nytt och spännande. Jag kan erkänna att på den tiden var det mycket för "status" också, häftigt att ha många vänner då. Idag ser jag ingen anledning till det. Nog om det, jag ska begränsa mitt användande av sidan igen också för det är så skönt utan. Hoppas det går bättre denna gång, haha.


Provade en ny maträtt idag. Mycket gott! Denna bild tog jag innan tiden i ugnen. Med detta säger jag over and out. God natt :)

Kommentera inlägget här :