Pontiac + Utgång i helgen + Italien <3

publicerat i Allmänt;
Helgen kommer bestå av utgång. På fredag funderar jag på att åka till staden på "sensommar". Har inte hört någon som vill gå så får se om någon är intresserad. Det vore roligt att komma ut och träffa folk. Hoffmaestro uppträder också, skulle faktisk vara trevligt att se dom. På lördag blir det 30 årsfest för bästa Tessan :). Ser också fram emot helgen efter också för då beger vi oss till Stöde på fredagen för en Rock kväll. Min prickiga klänning kom igår och den ska jag naturligtvis ha då. Kommer bli så roligt att få bugga, träffa folk, se snygga bilar med mera. Det bästa är att jag kommer bli hämtad av Tessan och Alex som precis köpt en Pontiac. Snacka om glad jag blev när hon berättade det. Häftigt. I fredags blev det en spontan fisk och båttur. Jag åkte till mamma och Jim för att sitta ute och sola. Dom skulle ordna på övervåningen och jag erbjöd min hjälp. Det gick undan och vi åkte senare ut med båten. Jag fick en stor abborre. Det var första gången som jag poppade, så roligt och beroendeframkallande haha. Ska köpa mina egna fiskesaker så man har. Vi var ute några timmar. For sedan hem och tog en varm dusch och sedan myste jag framför en film. I lördags tog jag tag i förrådet, jag har så mycket saker men när jag fått iväg saker till tippen och till Fyndlagret är det inte mycket kvar. Ska lägga ett "golv" på loftet så man kan ha förvaring där. Meningen med förrådet är att det ska bli en plats för pysslandet. Kommer nog börja pyssla igen mot höst/vintern. På kvällen kom Ronica över några timmar för kaffe och surr, trevligt. I söndags tog jag årets första dopp. Therese kom till mig och vi badade vid badplatsen mitt emot Dannes. Det var varmt och skönt. Jag togillar mig en sväng in till stan på kvällen också. Igår var jag till Bredsand och servade bilen och for sedan till Njurunda och spenderade några timmar med Tessan och barnen. Jag och Tessan tog en promenad till Norells Trädgård för att handla lite blommor. På kvällen for jag och moster till min kollega och kollade på hennes målningar. Hon gör så mycket fint. Jag handlade även bets igår och har börjat målat lådorna. Har två kvar att betsa, det kommer bli så snyggt :). Har en paus nu. Det luktar starkt så jag blir illamående. Började fundera på Italien igen, vill så gärna åka. Är inställd på att det blir en resa dit nästa år. Jag vill inte åka med vem som helst eftersom det är en speciell resa för mig. Italien är ett vackert och romantiskt land och hoppas man har någon speciell vid sin sida när man åker dit <3. Jag har en del bilder att lägga upp men sidan krånglar. Får fixa det så fort allting är som det ska. Ha en fortsatt trevlig tisdag. ** Ber om ursäkt för "dålig" skrivning. Uppdaterar bloggen mestadels via mobilen numera.

Kommentera inlägget här :