Betsat soffbord

publicerat i Allmänt;

Jag är riktigt nöjd när bordet blev mörkare, eller lådorna som de är :). Nedan kan ni se hur det såg ut innan.

Jag köpte två nya trälådor för att ha som tv-bänk. Självklart betsade jag även dom.

Nytt i vardagsrummet

Mamma har hela huset fullt av blommor och jag fick två som jag så gärna ville ha. Två stycken "svärmors tunga". De rosa gardinerna ska bara vara uppe ett tag till, sedan får det bli de grå mer in mot hösten.

Efter jobbet idag gjorde jag tacogratäng med älgfärs och städade hela lägenheten. Har för en stund sedan kommit ut från en varm dusch. Har lite mer saker att fixa med ikväll. Imorgon är det fredag och rock'n'roll, jag funderar faktiskt på att vara i Stöde på lördag också, kanske inte betala in mig men om det är bra väder kan man åka till mamma och co och vara där under dagen/eftermiddagen :).

Kommentera inlägget här :