Juridiken avklarad

publicerat i Allmänt;
Vad lättat jag är. Jag klarade den muntliga examinationen på juridiken i fredags, hade knappt läst på men det gick vägen iallafall. Efter muntliga for jag till Mittuniversitetet med böckerna och till Matfors för att hämta ut paketet från Bonprix. Blusen och väskan var perfekt. Klänningen var tyvärr riktigt stor så den ska skickas tillbaka. Ska till Birsta imorgon då Christina från Hudik kommer och hälsar på, hoppas på att hitta nåt då :). 
I fredags hann jag också med att göra en torrblodsanalys och en frekvensanalys. En kollega tipsade mig om detta så äntligen tog jag mig tid att genomföra det. Tycker sånt är intressant. Fick bland annat veta att min lever inte mår så bra, den arbetar på övertid. Kom hem med en del tillskott som kostade mer än analyserna men det är nog värt det. Ska på ett återbesök igen om en månad så får man se hur kroppens inre organ mår då. Kommer inte fortsätta med tillskotten sedan utan äta mer varierad kost, alltid bäst att få i sig dessa ämnen på naturligt sätt. Jag skulle kunna skriva mycket om analyserna för jag fick veta mycket intressant och även lite jobbiga saker som jag ska ta itu men tiden för bloggning finns inte riktigt just nu. 

Kommentera inlägget här :