Middag

publicerat i Allmänt;
Passar på att uppdatera bloggen när jag sitter och äter middag. Brukar sitta i köket och äta men idag fick det bli framför datorn. Jag äter ångkokt torsk med dillsmör med kokta morötter i grönsaksbuljong, jättegott!
Denna vecka är man ledig en del, är ledig onsdag-fredag för att sedan jobba helgen.
Har slutat med kaffe för ett tag också, vilket gör mig väldigt trött. Måste pga problem med magen. Fick åka hem en stund tidigare i måndags för var på väg att spy igen. Usch, men så går det om man inte lyssnar på kroppen. Skyll dig själv ungefär. Har druckit kaffe dagligen väldigt länge och det resulterar till att det blir bara värre med magkatarren. Kommer dricka kaffe då och då sedan, kan inte leva helt utan kaffe.
Idag var jag hemma hos Violetta för att kolla vidare på inredningen hos henne. Jag har skrivit ner mer saker som jag ska fixa och på saker som ska handlas. Det här projektet har legat på is några månader men det är skönt att vi tagit tag i det igen.
Har pysslat en del och det innebär att det kommer mycket bilder snart :)
 

Kommentera inlägget här :