Midsommarafton 2015

publicerat i Allmänt;
 
 
 Årets midsommarfirande blev lyckad, vilket den alltid brukar bli när man spenderar den med hela släkten. Detta år blev det med ett extra tillskott, min älskling. Vi var 18 stycken. Jag och Timmy kokade ägg och fixade med det vi skulle ha med oss sedan for han på vår nya tillskott - motorcykeln och jag efter med bilen till mormor. Mormor fick ta bilen till mosters stuga där vi skulle vara på midsommar. Sedan for han och jag på hojen, älskar att åka. Åkte lite förut men det var ett antal år sedan. Får se om man själv tar kortet, var inne på det innan jag ens hade för bil. Det återstår att se.
Älsklingen var hemma i 2 veckor men åkte tillbaka för en vecka sedan och jobbar på. Jag ska till Norge igen om 3 veckor och sedan ska vi ta motorcykeln från Bergen till Sundsvall, vilken semester och äventyr det kommer att bli <3.
Tiden går så fort när han är hemma men vi hann med mycket. Ett dop på hans sida, kollade på motorcyklar i Hassela, Sollefteå och vid höga kusten, midsommarfirande, utrensning av förrådet och firande av hans födelsedag. Vi bjöd mamman och Jim på grillning och det var en jättemysig kväll. 

Kommentera inlägget här :