Grinfärdig

publicerat i Allmänt;
Håller mer eller mindre på att bryta ihop i tårar. Jag sitter helt fast med studierna och det blir bara värre ju mer jag sitter. Har fått totalt slut på energi och allting ska in till helgen och jag ska jobba varenda dag denna vecka. Fick även gå på ett dygnspass igår och gick av imorse. Trött efter det också. Kommer att jobba 8 arbetsdagar på 5. Jobbet kommer alltid före och det är jag själv som tagit på mig studierna, vilket är mitt ansvar. Ska klara av allting.
Svårt bara när det är djupa uppgifter inom ekonomi. Men känns som en liten ljusglimt i det mörka när jag kom fram till problematiken till mina svårigheter. Jag har missat grunden till allt, jag hoppar över grunden och den svårare nivån och hoppar på den avancerade nivån på en gång. Det är inte lätt att man inte fått grunden utan går direkt till att man ska kunna bokföra och göra bokslut mm utan att ens läst om det. Jag skulle sitta igår kväll också men efter att ha jobbat 14,5 timmar gick det inte att koncentrera sig, hade även en natt och en tidig dag på jobbet innan man kunde åka hem.
Känns skönt att skiva av sig. Ska nog lägga mig en stund och vila innan man fortsätter!
 
 
 

Kommentera inlägget här :