Att man aldrig lär sig

publicerat i Allmänt;
Idag var det dags igen. Jag fiick kväljningar efter kaffet och det resulterade till att jag fick springa på toa men denna gång kom ingenting upp iallafall, fick bara harkla mig några gånger. Kaffet stressar kroppen/magen nåt så otroligt och jag mår inge bra av kaffe alls, men det är svårt att låta bli när det är så jädrans gott. Åt också en stark men ack så god kräftstjärtsröra till lunch med gravad lax och stark mat är inte heller bra. När något sånt här händer brukar jag skärpa mig men jag är rätt fort tillbaka i det "dåliga vanorna" igen. Min mage tycker nog inte om mig, haha. Men jag har bara blivit riktigt dålig tre gånger på alla år jag haft problem. Sist var i januari och nu har jag bara lättare problem då och då, ska inte klaga när man inte har problem jämt.
Jag vet egentligen inte vad som händer eftersom man inte har problem varje dag men jag har bråck på magmunnen vilket dom såg på gastroposkin som jag gjorde för 1,5 år sedan.
Jag har iallafall pluggat lite idag och snart blir det att göra lite middag. Får se vad man hittar på. Ska ta hand om tvätten först.
Ciao!

Kommentera inlägget här :