20 år

publicerat i Allmänt;
Den här lediga dagen har bara rusat iväg. Dagen började med att Tessan kom hit och vi åt frukost tillsammans på balkongen. Efter det for vi ut på Alnöbadet och simmade, ack så skönt det var. Vi bastade en liten stund efter också. Jag tog ut mitt friskvårdskort idag, perfekt att man kan utnyttja flera badanläggningar och just Alnöbadet har även ett litet gym som man får ta del av. När jag kom hem blev det lite plugg.
Imorgon efter jobbet blir det en promenad med Therese, ev över bron och sedan ska vi göra en god middag. Jag ska ta fram lax och sedan köpa bakpotatis, skagenröra, sparris, grönsaker mm. Det kommer nog bli gott det :). Ska även bjuda på en lättare dessert.
I år firar jag och Tessan 20 år som vänner. Hon är en av de bästa vännerna man kan ha, vi känner varann utan och innan, finns för varandra i vått och torrt och har många fina minnen tillsammans <3.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gullis :-)

Kommentera inlägget här :