Mysigt med mysdressar

publicerat i Allmänt;
 
Detta fick följa med hem idag + ett par svarta leggings (de skönaste leggingens jag någonsin haft, finns på Cubus). Jobbade på Birsta och passade på att handla på Cubus eftersom jag hade 30 % på ett helt köp. Dessa byxor och tröja finns också i en korall/aprikos-färg som jag också vill ha. Var på väg att köpa en velourdress också. Köpte en grå velourdress veckorna innan jul men lämnade tillbaka den.
Fick presentkort av mamma och Jim i julklapp för att köpa en mysdress. Ska fundera om jag vill ha velour, dom är så otroligt sköna men är inte nöjd med de färger som finns.
Det blev väldigt billigt idag måste jag säga, jag betalade inte en krona för kläderna. Det skulle bli 180 kr efter att dom drog presentkortet men mamma ville betala det :). Tusen tack.
Åh vad man ska mysa till det nu, haha!

Kommentera inlägget här :