Kommer grilla varje helg

publicerat i Allmänt;
Gårdagen blev lyckad. Det började med att jag och Therese for till Jula för att jag skulle köpa denna grill sedan gick vi till Ica Maxi där jag gjorde en större-månads-handling. Det blev en lunch tillsammans innan hon for.
Senare kom Tess. Vi hade bestämt att grilla, perfekt att man fick inviga årets bästa köp då. Vi grillade kyckling i marinad, champinjoner halloumi, bröd och paprika. Till det blev det en god sallad och drink. Vi hade trevligt hela dagen och kvällen :).
Jag kommer grilla varje helg nu kan jag säga. Ska till helgen grilla kyckling igen (det var så gott) men även prova att grilla laxfile. Jag  kommer också grilla sparris till och göra en god sås och eventuellt ha bakpotatis till. Blev också sugen på att testa göra laxspett. Får se vad det blir. Var precis på väg att skriva att det beror på vädret men det spelar ju ingen roll nu, haha. Att grilla inomhus var något nytt och gick hur bra som helst, osade knappt. 
Hur som haver har det varit en lyckad helg. Dags att sova, ska åka jobba redan kvart över 6 imorgon :).
Ciao!

Kommentera inlägget här :