Resan bokad <3

publicerat i Allmänt;
Denna dag har bara svischat förbi och man har fått mycket gjort. Jag började med att hämta mormor och sedan for vi till Birsta där jag hittade det sista som jag skulle ha. Vi fikade på Charm för att ladda våra batterier för mer äventyr. Det blev en sväng till Fyndlagret, ICA, Kemtvätten i stan där vi snurrade runt och runt innan vi hittade, haha. Jag parkerade bilen och gick in på Stadium för att se om träningssetet fanns där (Birsta hade inte rätt storlekar) och den fanns där. Blev helt förtjust i jackan och byxorna. På vägen tillbaka till bilen och mormor gick jag på HM och kom ut med en mascara och 3 st ankelstrumpor (sport). Jättesköna med fina färger: Ett par knallrosa, vita och knallblå. Handlade också den blå ryggsäcken jag visade i föregående inlägg.
Måste skriva om dagens höjdpunkt. För några timmar sedan bokade jag resa till Bergen, Norge där jag snart ska få spendera fem härliga dagar med mannen i mitt liv. Vi ska ha det så underbart tillsammans. Jag har aldrig varit i Norge utan bara hört hur vackert det är. Det bli underbart med en minisemester. Har ju världens bästa kollegor och chef så byte av arbetspass för att matcha detta var inga problem.
 
Bild på kläderna. 399 kr på Stadium (tummen upp)
När jag kom hem efter dagens tur blev det städning och tvättning. Har också skrivit ut alla dokument för kurserna. Vill få ordning på allt sånt innan man åker iväg. Jag åker den 2a maj :). Eftersom man gjort undan alla måsten idag innebär det att jag har en heldag inne imorgon, då jag inte behöver göra ett jota.

Kommentera inlägget här :