Första dagen

publicerat i Allmänt;
Idag är det första dagen på juridiken. Fick nyss mejl från Mittuniversitets bibliotek att böckerna kommit, ska hämta dom imorgon. Jag såg precis att ett prov och en uppgift i kursen ska vara inskickad senast den 6e maj och då är jag kvar i Norge. Det innebär att jag måste göra klart allting och skicka in senast nu på fredag. Vet vad man har att göra den här veckan efter jobbet. Men det kommer gå bättre när jag har böckerna, kan inte göra så mycket nu. Jag är iallafall ledig på fredag så får passa på att plugga, handla och packa allt då. Det ska nog gå bra :).
Helgen har varit lugn, inte mycket som hänt efter jobbet. Igår kväll fick jag för mig att gjuta tvålar och ljus. Det luktade gudomligt hos oss efter det. Fick tyvärr inga bra bilder men de kanske kommer upp senare.
Ciao!

Kommentera inlägget här :