Bästa köpet!

publicerat i Allmänt;
Idag efter jobbet for jag direkt till Birsta för att handla det sista för resan. Jag köpte reseförpackningar, bästa köpet. Fin var dom också,  haha. Perfekt att fylla dessa flaskor och burkar än att ta med sig fullstora förpackningar med duschkräm och  balsam med mera. Handlade också färdkost och lite sånt. 
Jag ligger redan i sängen med spikmattan under. Är jättetrött. När jag kom hem från jobbet och handlandet satt jag igång med städningen, tvättningen och middagen. Det blev torsk i ugn med dillsmör och till det blidde det kokta morötter med grönsaksbuljong. Avslutade eftermiddagen och kvällen med plugg. Är stressad över det. Gjorde provet i förrgår och det blev nästan en fullpott. Har sedan dess suttit med uppgifterna och allt måste bli klart senast imorgon. Men handlingen och städningen är ju klar så kan koncentrera mig på plugg och packningen imorgon. I skrivande stund fick vi storbesök. Mamma, Jim,  mormor och Ida tittade förbi :). Trevligt. Nej nu ska jag försöka sova.
Ciao!

Kommentera inlägget här :