Tankar, utgång och jobb

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit en bra dag på jobbet, som de flesta andra dagar. Har varit på jobb i Härnösand och idag var vi i Sörberge. Det går jättebra. Snart tänkte jag sätta igång med städning här hemma och fixa några nya beställningar. Ska tända en massa ljus och ha det mysigt också. Visst är det härligt när man kan börja tända ljus tidigt nu när höstmörket kommit?
På lördag kan det vankas utgång med några kollegor. Vi funderar på att ta en sväng på E-street. Såg att Ständ ut Blakk ska vara där också, var ett bra tag sedan jag såg dom sist. Jag bara längtar till att få slå klackarna i taket. Ska ringa till kollegorna imorgon och kolla läget.
Annars är det rätt lugnt. Det har varit en hel del tänkande för min del de senaste veckorna, så illa att jag mer eller mindre tappat bort mig själv i vissa saker. Vet inte vad jag vill, vet inte vad jag känner. Som jag brukar säga; även om det är "positiva" saker som händer kan det bli outhärdligt på sikt iallafall. Med lite tid så löser det sig.
Jag i söndags när vi firade morfar!

Kommentera inlägget här :