Jag ger upp dejtsidorna ...

publicerat i Allmänt;
Då var vi här igen. Karln ger sig inte och det resulterar till att jag ger upp. Inge mer dejtsidor för min del. Vissa killar hittar en på ett eller annat sätt har jag upplevt och det bästa är att hålla sig ifrån allt.
Jag har sagt det förut och säger det igen, jag är inte ute på dejtsidor för att få bekräftelse utan för att hitta den "rätta".  Hur killarna än uppmuntrar mig, lockar det inte. Många tjejer vill ha den uppmärksamheten men när killar skriver att dom vill att jag föder deras barn och så vidare är mer skrämmande, speciellt när dom är helt seriösa.
Det finns andra killar som inte heller ger sig men orkar faktiskt inte gå in på det. Jag får helt enkelt hitta den "rätta"  på annat håll och känner mig nöjd med det :). 

Kommentera inlägget här :