Pernilla Wahlgren marknadsförde mig & Starta eget

publicerat i Allmänt;
I tisdags var jag på en hudvård och makeupkurs på First Hotell Strands konferenslokal. Har redan fått en som vill att jag gör hudvård. Jag kanske ska starta eget och ha en verksamhet där jag gör diverse saker. Säljer mina saker, ger folk hudvård, massage och hjälper folk med heminredning.
Under kursen kändes det som jag var i centrum. Alla pratade om min resa till Stockholm och ville se allting. Självklart bar jag mitt eget läppstift. Linda som hade hand om kursen var en av tjejerna som sminkade mig på Oriflame Concept Store, Jätteroligt . Hon kände igen mig och vi pratade en del.
Mycket bra har hänt sedan sist jag uppdaterade. En sak är att Pernilla Wahlgren har marknadsfört mina bloggar. Den privata och designbloggen. Visitkorten hade bara adressen till designbloggen och vet inte hur hon hittade min privata blogg. Hur häftigt är det inte? Nedan kan ni klicka och läsa hennes inlägg där hon skriver om mig och min gåva. Jag har kanske haft i snitt fyra besökare på en dag på designbloggen och efter att hon två timmar efter hennes publicerade inlägg hade jag 300 besökare och det slutade med närmare 800. Ja, mycket intressanta saker har hänt efter resan till Stockholm. 
Kommer uppdatera mer inom kort men är helt slut efter denna arbetsvecka. En dag till sedan är det helg. Efter jobbet har jag pysslat för Öppet Huset för Cindy Design och det tar tid men det är jätteroligt. Ska skriva om Öppet Huset senare. Idag efter jobbet kom Sandra över och sedan satt jag igång med storstädning hemma. Har nästan nyss satt mig efter en skön dusch. Känns skönt att städningen är klar och ett under att jag orkade. Var ut till förrådet med saker också. Nej, nu blir det att gör sig klar för sängen, plikten kallar imorgon.
Här kommer länken till Pernillas blogg innan jag glömmer det: HÄR

Kommentera inlägget här :