GIF Sundsvall

publicerat i Allmänt;
Inläggen jag postade tidigare idag har slagit rekord i statistiken. Min lilla blogg. Har återkommande utländska läsare och många läsare är utspridda över hela, verkligen över hela Sverige. Jätteroligt!
Jag längtar jättemycket till april. April är en månad då det kommer hända mycket roliga saker. Först blir det att se Ständut Blakk och sedan ett besök i Stockholm.
Har också glömt att GIF Sundsvall har börjat spelat igen. Therese och jag pratade om det för några veckor sedan. Vi sa förra säsongen att vi skulle köpa ett säsongskort men jag känner att jag inte kan prioritera det just nu. Får gå på några hemmamatcher då och då istället som vi gjorde sist. Jag vill gå på matchen den 5e april men frågan är om det är någon idé. Det är samma kväll som vi ska ut. Känns dumt att gå hem efter matchen och sedan ner till stan igen. Känns inte roligt att vara kvar i stan i ca 1,5 h innan man har sitt bokade bord. Man vill inte direkt  vara så uppiffad på en match. Komma med kjol och klackskor haha. Vad hemskt. Det är ändå lätt att ta med sig ombyte och byta om någonstans efter matchen. Får se hur det blir och om man får med sig någon :).

Kommentera inlägget här :