Hälsoresa till Turkiet

publicerat i Allmänt, Min nya livsstil;
Jag vill åka på den här resan. Hade tänkt vinna på lotto men köpte två lotter idag och det blev ingen vinst, ovanligt va? Jag ska börja äta efter GI igen, det tror jag på för där kan man äta "allting" och det vet jag att man kan hålla resten av livet. Ska bli medlem på GI Viktkoll.
Man åker med Ola Lauritzson på en tränings- och hälsoresa där man får chansen att komma i toppform med obegränsat med träning, proffsiga instruktörer och hälsosam mat.
 Vad som ingår
Välj mellan 10-15 olika träningspass varje dag – allt från yoga till dans, löpning, kampsport och föreläsningar.
All-inclusive med fantastiska frukost- lunch och middagsbufféer, inkl drycker.
Två kostföreläsningar med Ola Lauritzson
Möjlighet till privata hälsokonsultationer under hela veckan.
Direktflyg t/r från Arlanda/Kastrup/Göteborg, 5-stjärnigt hotell och transfer ingår.
Kvällsunderhållning med svenska artister och komiker som följer med på resan.
Resan kostar sisådär 12.000 kr. Det är inte alls dyrt egentligen när allting ingår (förutom resorna inrikes).

Kommentera inlägget här :