School supplies & en kolsyremaskin

publicerat i Allmänt;
Passade också på att handla lite billigt skolmaterial!

Register, 10 kr
4 st understrykningspennor, 10 kr
Arkivmapp, 20 kr
Gem, 10 kr 2-pack
I helgen fick jag reklamblad från Dollarstore och det fanns en billig kolsyremaskin för endast 200 kr (350 kr inkl. patron). Imorse for man dit lagomt till att dom slog upp dörrarna. Jag har velat ha en sån men det har ändå känts onödigt och har inte ekonomin just nu för att införskaffa en men nu var det billigt.
Jag kan inte dricka Loka eller Ramlösa, men däremot Bonaqua går jättebra. Kolsyrat vatten gynnar varken miljön eller plånkan och man tjänar på att köpa en kolsyremaskin. Under den korta perioden som jag har druckit Bonaqua har jag druckit upp för ungefär samma summa som jag la ut på maskinen och dess tillbehör idag. Köpte också en extra behållare för 40 kr och tre stycken smaker (essenser), 30 kr styck.
Jag kommer inte göra läsk i maskinen. Jag ska inte dricka läsk men sedan såg jag att läsken innehåller väldigt många E-ämnen.

Kommentera inlägget här :