Presenter

publicerat i Allmänt;
Kortet ovanför fick mamma av mig i födelsedagspresent. I kortet ligger två stycken ihopvikta servetter som gömmer två stycken presentkort på Birsta City. Hon fick presentkort för 350 kronor.
Sedan köpte jag sex stycken lock till läsk. På Selångers marknad såg jag dessa lock och sa det till mamma för jag vet att hon dricker läsk i burk men hon sa att det är nog bara skit men köpte ett lock i alla fall. Frågade för ett tag sedan när jag såg att hon använde den, frågade om locket var bra och hon sa att det var hennes bästa köp. I förrgår kväll fick jag och Tess för oss att ta en sväng till Dollarstore och till Birsta. På Dollar såg jag dessa lock som såldes i 6-pack för 10 kronor. Det stod 20 kronor men jag betalade bara 10 kr (?). Var bara tvungen att köpa locken då.
Sist men inte minst fick hon fyra stycken servettringar som jag visat i tidigare inlägg. Kommer lägga upp fler bilder på servettringarna och på "serveringsförslag"!

Kommentera inlägget här :