Nya tag

publicerat i Allmänt;
Imorgon blir det nya tag vad gäller träningen och kosten. Ska göra ett matschema för att se vad jag ska äta under veckan och vad jag behöver handla hem. Ska nämligen inskolas på ett städjobb i veckan. Ska vara på sjukhuset och jobba, spännande! Har blandade känslor men jag tror att ett sjukhus är bland det bästa ställerna som man kan vara och städa på. Jag kommer få se mycket men samtidigt lära mig väldigt mycket. Har blivit erbjuden två månaders jobb där men får gärna komma tillbaka till Skottsund och stå i receptionen. Har också varit på en annan intervju för snart en månad sedan, får veta nu i mars om jag får det jobbet. Vill helst ha detta jobb, det är bara att vänta ett tag till och fortsätta hålla tummarna.
Jag har också varit i kontakt med en Zumbainstruktör som tränar på olika ställen i sundsvall och i timrå. Hon verkar vara jättebra och tiderna i timrå passar bäst. Eftersom man inte har ett fast jobb vet man aldrig hur man skulle jobba om man får fast snart. Därför tog jag i timrå för där är tiderna 18.30 och 19.30 på tisdagar och torsdagar. Som denna vecka kommer jag sluta fyra och det är perfekt.
Dags att byta om. Tess kommer snart och vi ska gå över till Tessan en sväng och sedan ska vi gå ett varv runt elljusspåret i det vackra vädret. Efter promenaden blir det övningar med mobilapparna: "Boot camp" och "6 pack Abs." Oj oj, killarna i dessa appar är farligt snygga, haha!
Zumba - Feel the rythm

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

Där skulle jag kunna tänka mig städa. häftigt.

Svar: Det är faktiskt väldigt trivsamt att städa på sjukhuset. Vill fortsätta med det :)!
Cindy

Kommentera inlägget här :