Full fart

publicerat i Allmänt;
Full fart är anledningen till den dåliga uppdateringen. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Har påbörjat flera inlägg men då kommer alltid någonting annat upp. Har inte tid att skriva mycket idag heller men slänger upp ett snabbt inlägg. Eftersom det kommer upp en del bilder och information kommer jag att dela upp inläggen.
Såg att jag inte ens skrivit om utgången den 16:e februari, det är illa. Vi var upp emot 17 personer som flest hos mig på förfesten. Det var bara synd att 5 stycken av oss hade biljetter. Men Stiftelsen var jättebra. Ska dock inte gå och se ett sånt band när man vill ut för att dansa. Förra året när E-type var här så dansade man under hela konserten och nu stod man princip bara. Efter Stiftelsen blev det så klart dans. Man mådde som man förtjänade dagen efter. Har inte varit så full på väldigt länge, haha! Tyvärr tog jag inte en enda bild under kvällen, utan bara några bilder innan folket kom!
Jag & Sofia
 

Kommentera inlägget här :