27 år

publicerat i Allmänt;
Den 24:e februari fyllde man 27 år. På årets födelsedag fick man jobb. Jag har inte nämnt att jag fått jobbat extra. Mellan den 23:e-27:e februari var jag inneboende hos mamma och Jim. Jag hade fått erbjudande att flyttstäda ett hus, granne med dom. Självklart tog man på sig det för att få några extra lappar i fickan. Jag kom till dom på lördag och hade kvalitetstid med mamma då Jim var borta hela helgen. På min födelsedag (söndag) fortsatte städningen och jag hade bestämt mig för att jobba till två för att sedan ta emot lite främmande. Jobbade lite över och ringde till mamma och sa att jag var på väg och kommer snart och jag frågade om någon hade kommit, fick till svar: "Ja, alla är här förutom du," haha! Morfar, Tessan och Ronica med hennes tre barn kom på fika. Sedan tog jag, Tessan och Ronica en promenad på nästan en timme, skönt. Jim kockade åt oss till middag. Det blev älgrullader, potatisgratäng, sallad och rotfruktspytt. Det blev en lyckad födelsedag med gott sällskap och fina presenter. 
På lördan hade jag och mamma middagsmys. Dessa tacochipsen var jättegod, mango & chili!

Kommentera inlägget här :