Sockeravvänjning vecka 1 dag 1

publicerat i Allmänt;
Första dagen i sockeravvänjningen är här. Man blir helt slut på en gång men det är nog för man har tänkt på det här i några veckor och har sedan ett tag tillbaka börjat förbereda sig för det här. Men det är bara att beta av en dag i taget. Har precis ätit lunch: Skivad rostbiff och rotfrukter i ugn. Till det blev det vatten med citronskivor :).
Blir att lägga sig ett tag och kolla på tv nu. Har en förkylning i kroppen som inte vill bryta ut. Känner redan sug av choklad eftersom jag brukar ta en chokladbit efter maten, kanske därför man är slut också, haha! Men slängde chokladbiten igår som jag inte orkade trycka i mig. Nu har man ingenting hemma som är dåligt. Eller pasta, ris och sånt har jag men det kan man inte slänga eftersom jag ska börja små mängder av denna typ av kolhydrater efter dessa veckor.
 
 

Kommentera inlägget här :