God morgon

publicerat i Allmänt;
 God morgon! Hoppas er helg har varit bra.
Helgen för mig har varit bra, fullspäckad söndag blev det i alla fall, men hinner inte skriva nu. Är på väg till Birsta för jobb och ville bara göra ett snabbt inlägg. Kommer jobba hela dagen och har en del att göra när jag kommer hem men vi får se om jag hinner uppdatera mer ikväll :).
Jag gjorde testet igår och det var inte bra. Fick totalt 87 poäng. Dock skrev jag på vissa punkter ett poäng eller två eftersom det är väl bättre att skriva för mycket än för lite. Men det är ingen ursäkt utan överskred med 37 poäng så skulle ändå komma över. Hade inte 16 eller mer poäng på nån specifikt organ i alla fall. Det blir att läsa boken när den kommer för att få hjälp med denna reparation, eller först ta reda på vad det egentligen är.
Mer information kommer!
Ciao!
 

Kommentera inlägget här :