Cosmic Bowling

publicerat i Allmänt;
I går tog jag och Tessan en lång och skön promenad. Sedan gick vi till mig för surr, kaffe och film. Vi såg den svenska filmen "Livet är en schlager." Jag hade ärligt talat glömt bort hur bra den är. Har ni sett den?
Efter middagen gick jag över till Tessan där vi inväntade Alex. När han kom hem från jobbet for vi iväg och hämtade Joakim och sedan begav vi oss till Enjoy i Birsta för Bowling och en massa Air-Hockey. Vad roligt det är alltså!
Jag fick sex stycken strikar och så många har jag aldrig fått. Trots strikarna vann jag inte (om man räknar totalpoängen). Alex gick på serier medan jag, Joakim och Tessan gick på totalpoängen. Om man kollar på serierna så vann jag den första och Joakim vann dom två sista. Totalpoängen vann Joakim och jag tror jag kom 2:a?! Vågar inte säga någonting för det dalade för mig på slutet ;).
Det var i alla fall en rolig kväll med gott sällskap!
Cosmic Bowling! Tycker det är roligast att bowla när det är Cosmic. Det poppas musik och man vill börja dansa kan jag lova, haha! Love that feeling.
(Bilden är lånad)

Kommentera inlägget här :