Christmas Eve Wedding <3

publicerat i Allmänt;
Som jag nämnt i tidigare inlägg blev mamma fru för första gången i sitt liv på Julafton. När släkten kom på julafton så hade vi planerat hur vi skulle göra (ingen visste ju om det). Jag hade tagit med mig en skiva med bröllopsmarschen och den hade Jim kopplat i på något sätt så att vi inte behövde ha teven igång. När vi kollade av läget och det var lugnt så gjorde jag en gest mot mamma och Jim och dom gick ner för att hämta brudbuketten och när dom var klar busvisslade Jim och jag satt igång musiken och upp kom mamma och Jim, arm i arm.
Det tog ett tag innan släkten förstod någonting men sedan var det ett magiskt ögonblick. Alla trodde att de skulle gifta sig då och att prästen var på toa eller gömde sig någon annastans men så var inte fallet, haha. Dom vigdes 09.30 då prästen kom hem till oss. Alla blev djupt rörd och överraskad <3.
Tårtan var gudomlig. Blåbärsprinsesstårta. Har aldrig ätit blåbärstårta förut.

Kommentera inlägget här :