Tidig morgon

publicerat i Allmänt;
Blev en sen kväll och tidig morgon!
Jag hade tänkt att ta en sovmorgon imorse men det gick inte. 08:15 ringer morfar. Som vanligt när någon ringer när man sover brukar man alltid på frågan:"Sover du?" svara:"Nej då, jag är vaken jag". Jag var långt ifrån vaken, haha.
Morfar behövde en ny hemtelefon då åskan tog hans. Han frågade om jag ville med och det gick bra. Han tog med sig pannkakssmet och det slutade med att han gräddade pannkakorna hos mig, bra frukost. Han hade även plockat en hel degbunke till med hallon imorse och det fick jag. Hallonsylt hade han också gjort som jag fick, jättegott. Efter en tur till Clas Ohlson ville han hitta ett par joggingbyxor så vi for till ICA Maxi där han köpte sig ett par, han var nöjd med sin tur :).
Idag är man rätt så seg. Har satt mobilen på ljudlöst och bara slappar i min nya sköna säng. Jag sover verkligen som en prinsessa i den. Ikväll blir det tacos som jag snart ska börja tillreda. Skön lördag. Ska inte plugga nåt alls idag tror jag. Ska hinna med lite plugg imorgon på dagen innan man ev. ska umgås med Therese.

Kommentera inlägget här :