Ny säng + Sänggavel

publicerat i Allmänt;
 I fredags beställde jag en säng (resårbotten + bäddmadrass) på sängjätten. Jag for iväg med Jim och sedan kom mamma efter jobbet. Det är mamma som köpt sängen åt mig. Jag ska försöka bidra med en slant själv för att sängen blev mycket dyrare än väntat. Har till och med haft ångest men det skulle jag inte ha så det är bara att släppa det. I alla fall så fanns bara resårbotten inne så vi bestämde oss för att ta allting på en gång. Dom kommer få in madrassen den här veckan så får se om det blir att hämta det då. Mamma och Jim är i Sandnäset men dom kommer hem då och då. Det visar sig när jag får hem den sköna sängen. Sängen gick på nästan 5000 kr och jag är mycket tacksam <3!
Jag har funderat länge på att göra en egen sänggavel och jag vet precis hur jag vill att gaveln ska se ut, dock har jag inte bestämt färg. Grått, vitt eller naturfärgat? Jag har tyvärr aldrig bott så bra för att denna gavel ska passa in. Men nu har jag mer eller mindre bestämt mig att för att börja "skissa" på gaveln. Spännande! Ingenting kommer avslöjas just nu - så ni får hålla koll!

Kommentera inlägget här :