Jösses

publicerat i Allmänt;
Jösses vad tiden går fort. Denna vecka har det varit full rulle på med både jobb varje dag, (utom gårdagen) och plugg. Det var bara att jobba för att sedan hem och sätta sig med studierna. Har inte gjort mycket mer de senaste dagarna. Kommer jobba några dagar till veckan också. Man behöver ju pengarna och därför prioriterar jag jobb fast jag har mycket i skolan. Har en övning kvar och sedan muntliga som jag verkligen behöver plugga till, hoppas det går bra för jobba ska jag göra ändå, haha.

Träningen och allt detta har det inte gått något vidare med. Ska inte ge upp, utan nya tag på måndag. Det har inte blivit någon mer simning heller utan får ta det när det lugnat ner sig lite.

Jag ligger i sängen redan. Har haft en trevlig dag och kväll med kollegorna och har precis krypit ner under täcket. Vi har suttit ute i flera timmar hos Kristina på Alnö. Har fått jätteont i halsen, antingen av kylan eller av vinet men trevligt har vi haft det.

Kommentera inlägget här :