I'm not giving up

publicerat i Allmänt;
Ja, idag fick vi hämta hem sängen. Mamma och Jim hämtade mig förut och vi for ut till Sängjätten och lastade in min nya härliga säng. Sedan bjöd jag dem på Max, inte dumt. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dem för sängen. Den är gudomlig, känns nästan som jag kan sova utan kudde och jag måste alltid ha två. Det låter lovande!
Jag har gjort om här hemma och kommer lägga upp bilder på allting under helgen (förhoppningsvis). Har haft mycket i skolan men skickade in en till uppgift idag men kommer nog plugga lite extra i helgen i alla fall.
Som ni såg i tidigare inlägg har jag börjat bokföra. Det är intressant men mycket har jag inte fått in och vill så gärna lära mig. Ska titta mer på det. Har ett prov och en större uppgift till innan den muntliga examinationen.
Kommer också börja med ett nytt program. Det är fortfarande i Visma men det kommer handla om tidsbokning. Den har kursen har varit en stor utmaning men nå ska jag kämpa vidare. Cindy är ingen som ger upp inte!
Ska städa en snabbis hemma imorgon och sedan se om jag hinner planera projektet med sänggaveln. Det lilla jag gjorde om nu ikväll när nya sängen kom på plats är jag faktiskt nöjd med också. Men får se hur det blir.
Imorgon är det Selångers Marknad. Jag, mamma och Jim ska gå tillsammans som vanligt <3.

Kommentera inlägget här :