Helg

publicerat i Allmänt;
Nu har jag "helg". Är ledig torsdag och fredag för att sedan jobba lördag och söndag. Vi brukar bara vara ledig fredagar när vi ska jobba helg men nu har vi lagt in en extra dag då man är ledig. Jag klagar inte :).Hoppas att det är dåligt väder imorgon. Det är ju så mysigt att hålla på och pyssla inne och ha en massa ljus tända när det är kallt och grått ute.
 
Idag for jag och Tessan ut till Birsta en sväng. Vi avslutade turen med att åka till Delcato-butiken. Oj oj vad mycket goda saker det fanns. Perfekt butik för mig som älskar choklad ;). Köpte en burk med mini chokladbollar. Efter Birsta for vi hem till mig för att fika och surra :).
 
Har bokat in Öppet Hus för Partylite. Det blir söndagen den 7:e oktober. Folk får komma mellan 12-16 men det är okej att komma tidigare/senare också. Det kommer bli så roligt och mysigt. Det har kommit så mycket fina saker och nya gudomliga dofter.
 
På söndag ska jag och Tessan umgås och ha det gott. Jag slutar vid fyra och det blir att åka hem på en gång. Vi ska beställa hem god mat, surra och spela bingo lotto ;). Tänk om man kunde vinna.
 
Vad skönt att få uppdatera mycket. Känner mig så dum då jag inte skriver. Men antingen hinner jag inte eller så glömmer jag bort. Men kommer tyvärr snart bli arbetslös och då kanske det blir bättre med uppdateringen, haha.
 
För några inlägg sedan skrev jag om hur uppskattad jag verkar vara av kunderna på jobbet. Har fått en flaska med vitt vin, sedan 3 liter med röd vin och en stor ask med after eight. I fredags kom en av karlarna med en till flaska med vitt vin, haha. Dom är så snälla och jag är så tacksam. Man får höra så mycket bra varje dag. Folk undrar vad man ska ta vägen härnäst och om jag kommer tillbaka nästa säsong osv.
 
Har satt igång ordentligt med pysslandet igen. Tror jag får börja printa ut bilder på alla saker jag gjort och alla saker som jag har så man har koll. Ska fixa klart det projekt som jag håller på med och sedan lägger jag upp bilder på det jag gjort genom de närmsta veckorna :).
 
Nu blir det en macka och sedan natti natti!
 
Puss & Kram

Kommentera inlägget här :