Trött

publicerat i Allmänt;
Jag är så trött så ögonen blöder (känns det som). Sitter på jobbet och väntar på att få börja stänga ner. Gårdagen var jätterolig, oj oj säger jag bara, haha! Fick skjuts hem så var hemma vid halv tio men somnade nog inte förrän vid fem imorse(!). Natten till igår sov jag inte många timmar heller. Inte konstigt att man är trött. Det verkar som att kroppen börjar att lugna ner sig och bli understimulerad. När det var som stressigast på jobbet kunde jag däcka vid nio på kvällen.
Ikväll blir det bara lugnt. Helt ärligt ska det bli hur skönt som helst. Längtar tills jag får ta på mig mysstrumpor och pyjamas och krypa ner framför en bra film och bara vara. Det får man väl unna sig? Har som frossa idag och då låter inte det så dumt.
Ledig imorgon och jag hoppas verkligen man får sova. Annars kommer min kropp inte att fungera bra.Ska tvätta klockan elva och sedan städa.
Måste röra på mig en stund för att bli lite varm. Ska åka och handla också innan man ska hem. Ska stänga lite tidigare idag, det är knappt en kotte här.
 
Jag igår
 
Kramar

Kommentera inlägget här :