Staden

publicerat i Allmänt;
Skippar dagens pass och tar en promenad ner till staden och hem istället. Får se om det blir ett Zumba-pass hemma senare eller om kör på andra övningar. Var första gången igår på ett Core-pass. Har lite ont i nacken och magen efter det men ska definitivt gå fler gånger på det :).
Kommer bara köra tre pass på gymmet denna vecka. I måndags blev det Zumba, igår blev det Core och på lördag blir det Tabata. Har bokat lördag för mig och Tessan men vi är reserver men hoppas vi får komma på passet. Helt sjukt är det, man får boka två dagar innan därför ville jag boka tidigt idag för lördagen och bokade imorse och det är redan fullt?!
Vi ska ta en promenad ner och hem på lördag också. Sedan efter passet blir det att gå runt på stan lite för att vi ska handla det sista för Halloween-festen.
Nej, nu ska jag ta mig en promenad. Ska verkligen gå fort så det blir som en bra träning idag fast jag inte går på gymmet, vill inte få dåligt samvete för att jag inte tränar idag, haha! Kommer kunna gå raskt idag då man inte behöver bära på bagen, skönt utan den.
Kram på er alla!

Kommentera inlägget här :