Biggest loser

publicerat i Allmänt;
 
God morgon! Vilken underbar dag. Känner mig jättepigg konstigt nog. Det blir sena nätter och tidiga mornar men vaknade idag av ett kick. Jag hade nämligen inte ställt väckarklockan, det händer aldrig. Jag ställer klockan jämt. Hade mobilen på ljudlöst och den vibrerade av en påminnelse och då vaknade jag och såg att alarmet inte ens var aktiverat.
Sitter och kollar på Biggest loser och det är ett program jag aldrig riktigt hängt med men nu lät jag den kanalen gå medan jag fixade kaffe och frukost. Jag skulle aldrig ha gjort det. Har grinat som en tok. Det är en helt ny säsong där alla deltagare ska lära känna varandra och dom sitter och berättar om sitt liv/sin historia. En tjej berättade att 2006 hade hon en familj. En man, en 5-årig dotter och en son på 2,5 veckor men alla dog i en bilolycka. Där brast jag rakt ut, var inte ens beredd på det själv.
Finner inga ord .....
... Tänk bara tanken att förlora allt. Hon har ingen att komma hem till. Många deltar i det här programmet för sin familjs skull.
Kan inte skriva mer ...
 
 

Kommentera inlägget här :