Storfrämmande

publicerat i Allmänt;
Har gjort lite nytt  här hemma. I förrgår kväll fick jag mig ett ryck och tog med Tessan till Birsta för att köpa ett trådlöst tangentbord med tillhörande mus. Har kopplat datorn till teven, så skönt! Det är ovant med en stor "dataskärm" men man vänjer sig nog till slut. Ska köpa en längre VGA- kabel så man kan ta ut datorn om man vill sitta vid datorn och kolla på teven samtidigt. Gillar inte att dra ut/sätta i kablar för ofta, därför skulle det vara bra om VGA-kabeln kan sitta i hela tiden och ändå kunna flytta runt på datorn. Datorn hittar man just nu i ett skåp i tv-bänken, haha!
Ska fortsätta uppdatera men har inte hunnit med det. Blev att man fick storfrämmande idag. Blev barnvakt åt min lilla kusin Vilma några timmar :). Vi hann med mycket: Göra tvålar, se på film, leka häst och affär, spela spel på mobilen osv.
Betonggjutning har jag hållt på med också, har jag nämnt det? Ni får höra mer om det sedan. Vilket helvete det var men resultatet blev ändå bra (vilket jag inte hade kunnat tro).

Kommentera inlägget här :