Inbjudan

publicerat i Allmänt;
Här är Öppet Huset's inbjudan från Facebook. Har lagt upp det som ett evengemang. Om någon annan är intresserad och har inte fått en inbjudan via Facebook, kontakta mig. Alla är välkomna!
Äntligen är det dags att ha ett Öppet Hus för alla saker som jag gör. Måste få bort lite saker för att få plats till att kunna göra mer ;). Skämt och sido. Jag kommer att ha ett Öppet Hus för er som vill. Ni kommer kunna se det mesta av det jag gör, kunna handla och ni kommer också kunna beställa något som jag har slut på hemma.

Cindy Design, har någonting för alla
- Bröllopet
- Dopet
- Gå-bort-presenten
- Uppskattningen
- Släkten
- Vännerna

Julen närmar sig och varför inte kunna ge bort några fina tvålar, ljus, choklad, kakfat eller en fin ängel i betong till någon som ni tycker om?! Det här är bara några saker av det jag har och gör i min lilla etta i Skönsberg.

Jag har också världens kalorisnålaste Cupcake, bara 48 kcal per Cupcake, inte illa! Glöm inte att fråga efter den när vi syns.

Självklart kommer fika att finnas! Ingen behöver känna att ni måste handla, det är absolut inget krav. Ni kan komma bara och fika. Ett tips till er som kanske vill köpa något (på plats), ta gärna med er kontakter, mynt är ett plus. Ni kommer också kunna sätta in pengar på ett Nordea-konto.

Jag vill ha svar så fort som möjligt men senast nu på lördag. Hoppas att vi syns. Ni kan komma och gå som ni vill. Har sagt mellan 11-17 men kan självklart komma tidigare/senare.

Varma hälsningar,
Cindy

Kommentera inlägget här :