Sovmorgon

publicerat i Allmänt;
Igår var man ledig och idag har man sovmorgon. Ibland är det jobbigt med sovmorgon för då hinner man bli "nervös" för jobbet och jag kan inte sova heller, har varit vaken över en timme nu. Imorse vaknade jag av att ena ögat gick inte att öppna. Var ingen fara utan det gick bort på en gång av sig själv. Det är fortfarande mycket ljud runt omkring och det är skönt då man inte börjar senare eftersom det är ändå svårt att sova.

Idag jobbar man några timmar med en annan som vi lär upp eller vad man ska säga. Hon ska bara hoppa in vid behov men hon kan en del och känner typ alla, vilket är ett plus. Jag ska jobba själv från 15-18 och det är jag nervös för, haha! Men nästa vecka ska vi börja med att jobba några timmar själv, att någon kommer senare och slutar senare osv och då är det bra att börja nu. För veckan därefter ska vi förhoppningsvis börja på ett riktigt schema och då blir det att vi jobbar själv typ hela tiden. Klart man kan jobbet men mycket kan man inte heller så det är jobbigt, men det är första riktiga veckan om man säger så, så det tar väl sig.

Jag får vara ledig i helgen i alla fall men då jobbar jag säkert Måndag-Söndag veckan efter, och börjar schema direkt på måndag kom jag på nu. Men det blev konstigt denna vecka också då vi jobbade nio dagar i sträck. Det får bli så några veckor innan man kommer in i tider och schema. Den enda personen som kan hjälpa och lära oss är sjuk och vi vet inte om den personen kommer om 1 vecka eller om 4 månader ungefär. Ska inte skriva så mycket om jobbet eftersom jag drömmer varje natt och det är inte okej, haha! Nej men det är jobbigt att inte kunna släppa jobbet. Kan göra det när jag kommer hem men det blir ändå att man drömmer. Har drömt om det varje natt i ungefär 12 nätter i sträck.

Igår klockan 10.10 hade man varit och handlat på Hemköp och Make Up Store nere i stan. När man kom hem satt man igång med städning och tvättning. Hann inte göra mycket för det är enormt mkt att göra. Får ta saker allt eftersom :). Kommer lägga upp bilder i helgen. Ska nog städa mer innan man gör sig klar. Ska se till att äta lunch innan det är dags att åka, börjar 12.

Kramar!

Kommentera inlägget här :