Sjuk

publicerat i Allmänt;
Är på väg att bli sjuk men har handlat tabletter och hoppas att det inte hinner bryta ut :). Dagen har varit rätt effektiv trots det trötta huvudet, sovit typ tre timmar inatt också. Gick lite tidigare från jobbet för att hinna till verkstaden innan dom stänger fyra. Flyttade över bilen på mig (jippie), sedan handla, posta brev, hem och äta middag, ta en promenad till Apoteket, hem och diska och plocka undan, surra i mobilen och lägga in en Oriflame-beställning. Det var min dag det. Nu är det bara pyjamasen och sängen som väntar ;).

Dags att förbereda matlåda och allt annat som ska göras, sedan blir det på med pyjamasen och slå på en film. Blev bra sugen på ölkorv, ska väl smaska i mig lite korv också. Köpte 3 för 20 kr och ska ha en till lunch imorgon men ska ta mig några bitar nu. Gott!

Igår kväll 20.46 fick man ett mindre roligt samtal. Lilla gumman (Tessan) ringer och är ledsen och chockad och hon berättar att dom nyss kört i diket med bussen utanför Stockholm. Det kunde ha gått riktigt illa och jag är så tacksam att alla klarade sig lindrigt undan. Vet inte vad jag skulle göra utan lumpestumpan <3. Vänner sedan barnsben = Vänner för alltid!



Kommentera inlägget här :