Öronproppar

publicerat i Allmänt;
Jag fick läkarintyget och kom även hem med ett paket öronproppar. Fick ett par av byggarna för några veckor sedan men vill ha några bättre, några som dämpar ljud ännu mer. Skulle testa dom när jag kom hem men nu håller dom inte på så mycket ;).

Sitter också med en till blogg. Eller det är en underblogg till den här. Var på väg att skriva adressen nu men ska vänta tills man fixat den. Underbloggen kommer endast innehålla saker som jag gör, det kan bli lättare för er läsare att navigera. Kommer ändå skriva allt som jag gör här också men eftersom man satt igång med mycket pyssel så har jag ingen plats för att lägga det i "Menyn" i den här bloggen.

För några månader sedan satt jag med en till blogg men kände att det blir så onödigt att sitta med flera. Men jag vill att ni som är intresserade av den här delen ska ha lätt att hitta. Det blir då lättare att hitta när man inte blandar olika "ämnen" osv.

Kommentera inlägget här :