Ny kaffebryggare!

publicerat i Allmänt;
Beställde en ny kaffebryggare med mamma idag. Hon köpte den innan hon for hit. Min fungerar men om man har bryggaren på ett tag så luktar det illa och jag tycker inte om kaffet då. Om man dricker kaffet inom en stund så är det ingen fara. Men 200 kronor kunde jag lägga ut och få en ny. Den var större än den jag har nu men den ska nog få plats ;). Ska packa upp den och ta bilder.

Glömde också nämna att man fick en överraskning idag. Jag vet att jag skulle få ersättning för stambytet. Dels för elräkningen och sedan får "besväret," att man inte haft tillgång till toa och dusch. Trodde man max skulle få 1500 kronor när man räknar med allt. Men vi kommer få 7200 kronor. Det kommer dras av från hyran i juli, augusti och september. Ska se till att komma ihåg att man lägger undan pengarna varje månad som egentligen skulle läggas på hyran. Men vilken chock, men jag klagar inte, haha!

Man skulle fixa kaffebryggaren och sedan kolla på allt annat. Ha det så bra alla!

Kommentera inlägget här :