Lördag = Fest

publicerat i
Sitter just nu och väntar på Tess och Subway som hon har med sig, mumma! Är riktigt hungrig. Hon kommer om en halvtimme :).
 
Jag har varit riktig effektiv imorse. Vid halv tio gick jag ungefär 40 minuter och sedan hem för att göra några planka-övningar. Det går inte riktigt bra, har inte gjort sånna på närmare tio år och det är inte lätt. Men ska bli bättre på dom rackarna, haha! Men det känns skönt att få gå, var inte tänkt att jag skulle göra det idag men sedan kom jag på att jag ikväll kommer att dricka cola och äta lite lördagsgodis ;). Har en dag i veckan som man får äta gotta och det är idag. Ska hålla mig till det jag har och försöka hålla mig ifrån alla andra frestelser på festen ikväll.
 
Man är riktig taggad för ikväll, det ska bli så roligt och hänga med brudarna igen. Det är inte ofta som vi träffas, därför skulle det också vara roligt och ha "hemmafest" där vi kan dansa, sjunga karaoke och bara umgås hela kvällen och natten, vi får se hur det blir. Har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig. Har olika outfits men det beror helt på om vi drar på krogen eller inte. Kanske tar det "enklare" och går bara hem och byter om innan man tar taxin till stan isåfall. Det är inte så noga, bara man har kläder på sig, haha!
 
Kanske ska packa lite för vi ska till Tessan direkt när jag och Tess ätit. Vi ska inte vara där förrän fem men jag vill dit för att hjälpa till, planera lite resa och vi ska göra oss klar tillsammans.
 
Jag önskar er alla en super duper bra lördag!

Kommentera inlägget här :